Úvod Články Nový Volkswagen Golf TGI navržen pro provoz na biomethan

Nový Volkswagen Golf TGI navržen pro provoz na biomethan

01.10.2020

Nový Volkswagen Golf TGI je vybaven čtyřválcovým motorem o objemu 1,5 litru a třemi palivovými nádržemi na zemní plyn, které mohou využívat také biomethan.

Nový Volkswagen Golf TGI je vybaven čtyřválcovým motorem o objemu 1,5 litru a třemi palivovými nádržemi na zemní plyn, které mohou využívat také biomethan.

Nádrže jsou integrovány do podvozku a umožňují dojezd přibližně 400 kilometrů v režimu čistého zemního plynu. Motor pohonného systému „kvazi monovalentní“ je poháněn primárně stlačeným zemním plynem (CNG), ale může běžet i na benzín.

Řidiči vozidel na zemní plyn těží v mnoha zemích z poměrně nízkých cen pohonných hmot. Ve srovnání s benzínem nebo naftou obsahuje zemní plyn podstatně vyšší množství energie a nižší obsah uhlíku. To znamená, že při jízdě v režimu CNG se podle Volkswagenu produkuje přibližně o 25% méně emisí uhlíku než u benzinu.

Tankování nového Golfu biomethanem nebo „e-plynem“ vede k ještě lepší uhlíkové bilanci. Zatímco biomethan se vyrábí z organického odpadu, e-plyn se vyrábí z přebytečné zelené elektřiny. Ty se následně přidávají do paliv.

Zdroj: Bioenergy Insight

 

Novinky v oboru
Hodnocení výroby elektřiny z bioplynu v roce...
14.04.2021

Přinášíme aktuální statistiky týkající se výroby bioplynu v loňském roce (k 31. 12. 2020), které jsme zpracovali

Weltec Biopower postaví v Japonsku dvě...
13.04.2021

Weltec Biopower staví dvě zemědělské bioplynové stanice pro jednoho z největších japonských producentů mléka.

Gasrec získává pět čerpacích stanic bio-LNG
12.04.2021

Společnost Gasrec dokončila akvizici pěti čerpacích stanic bio-LNG a čtyř kryogenních přívěsů po stažení jiného dodavatele z

starší články
Kontakty
NovaEnergo s.r.o.

Nám. 14. října 1307/2
150 00 Praha 5

+420 257 325 117
+420 777 208 020
info@novaenergo.cz

zobrazit na mapě